Hello Гость!
Пятница, 17.05.2024, 00:57
Главная | Регистрация | Вход | RSS

МЕНЮ

Статистика

Образцы документов

Главная » Файлы » Административное судопроизводство » Исковые заявления по административным делам [ Добавить материал ]

Иск о признании неправомерными действий исполкома по принятию решения об отмене решения о присвоении почтового адреса
[ Скачать с сервера () · Скачать удаленно () · Скриншот ] 04.05.2011, 17:05

В Харцизський міський суд Донецької

області

 

Позивач:

(ФІО)

Що мешкає за адресою:

                                                                                86700, Донецька область, м. Харцизьк,

                                                                               вул. Сибірська, будинок 1

Засоби зв’язку:  

095-695-59-14                   

 

 

Відповідач:

Харцизька міська рада Виконавчий комітет

Адреса:

86700, м. Харцизьк, вул. Краснознаменська, 87-а

Засоби зв’язку та адреса електронної пошти

невідомі.                                            

 

 

 

 

АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ

Про скасування рішення суб’єкта владних повноважень

 

               

            Мені, (ФІО) на праві приватної власності на підставі договору купівлі продажу нерухомого майна від 04.08.2006 р. ВЕА № 853 належить нерухоме майно – мясна база.

            Я звернувся до Харцизької міської ради з заявою про присвоєння вказаному нерухомому майну окремої поштової адреси.

            02.02.2011 р. виконавчим комітетом Харцизької міської ради (відповідачем) було винесене рішення № 80, відповідно до якого мясній базі, яка належить мені на праві власності – м. Харцизьк, було надано поштову адресу – «вул.. Тухачевського, 111 – Б», також цим рішенням зобов’язано БТІ м. Харцизьк видати мені свідоцтво про право власності на мясну базу за адресою: м. Харцизьк, вул.. Тухачевського, 111-Б.

            16.02.2011 р. виконавчим комітетом Харцизької міської ради було винесене рішення № 110 про скасування рішення виконавчого комітету Харцизької міської ради № 80 від 02.02.2011 р. «Про надання адреси мясній базі».

            Таким чином, рішенням від 16.02.2011 р. відповідач скасував своє рішення від 02.02.2011 р.

            Вважаю рішення відповідача № 110 від 16.02.2011 р. незаконним та таким що підлягає скасуванню, що можу обґрунтувати наступним.

            Вважаю що рішення відповідача № 110 від 16.02.2011 р. є незаконним та підлягає скасуванню, що я можу пояснити наступним.

            Відповідно до ст.. 37 Закону України «Про місцеве самоврядування», до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать такі власні (самоврядні) повноваження: 1) підготовка і внесення на розгляд ради питань щодо найменування (перейменування) вулиць, провулків, проспектів, площ, парків, скверів, мостів та інших споруд, розташованих на території відповідного населеного пункту.

            Відповідно до ст.. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування», Виконавчий комітет сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради в межах своїх повноважень приймає рішення. Рішення виконавчого комітету приймаються на його засіданні більшістю голосів від загального складу виконавчого комітету і підписуються сільським, селищним, міським головою, головою районної у місті ради. Рішення виконавчого комітету ради з питань, віднесених до власної компетенції виконавчих органів ради, можуть бути скасовані відповідною радою.

            Таким чином, вказаним Законом передбачено, що рішення Виконавчого комітету міської ради, яке віднесено до його власної компетенції, може бути скасоване відповідною міською Радою. В той же час цим Законом не передбачено право Виконавчого комітету міської Ради самостійно скасовувати свої рішення.

            Крім цього відповідно до п. 5 абз. 6 Рішення Конституційного суду України, у справі за конституційним поданням Харківської міської ради щодо офіційного тлумачення положень частини другої статті 19, статті 144 Конституції України, статті 25, частини чотирнадцятої статті 46, частин першої, десятої статті 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні". (справа про скасування актів органів місцевого самоврядування) від 16.04.2009 р., органи місцевого  самоврядування не можуть скасовувати свої попередні рішення, вносити до них зміни, якщо відповідно до приписів цих рішень виникли правовідносини, пов’язані з реалізацією  певних  суб’єктивних  прав  та  охоронюваних  законом інтересів,  і  суб’єкти  цих  правовідносин заперечують проти їх зміни чи припинення. Це є „гарантією стабільності суспільних відносин " між органами місцевого самоврядування і громадянами, породжуючи у громадян впевненість у тому, що їхнє існуюче становище не буде погіршене прийняттям більш пізнього рішення.  

Ненормативні правові акти органу місцевого самоврядування є актами одноразового застосування, вичерпують свою дію фактом їхнього виконання, тому вони не можуть бути скасовані чи змінені органом місцевого самоврядування після їх виконання.  

Пояснюю суду, що після отримання рішення виконавчого комітету Харцизької міської Ради я звернувся до БТІ у м. Харцизьк з заявою про видачу нового свідоцтва про право власності мясної бази з новою поштовою адресою: м. Харцизьк, вул.. Тухачевського, 111 – Б, про що свідчить заява до БТІ про видачу свідоцтва про право власності. Також я звертався до управління земельних ресурсів у м. Харцизьк з заявою про видачу довідки про грошову оцінку земельної ділянки, розташованої за адресою: м. Харцизьк, вул.. Тухачевського, 111-Б, мною був отриманий витяг № 03-7/1-39 з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, в якому вказано «місцезнаходження – м. Харцизьк, вул.. Тухачевського, 111-Б».

Таким чином, на підставі рішення виконкому Харцизької міської ради № 80 від 02.02.2011 р. про присвоєння поштової адреси мясній базі виникли правовідносини, пов’язані з реалізацією моїх суб’єктивних прав та охоронюваних законом інтересів. У зв’язку з цим відповідач не мав права скасовувати це рішення та діяти всупереч вказівок рішення КСУ у справі за конституційним поданням Харківської міської ради щодо офіційного тлумачення положень частини другої статті 19, статті 144 Конституції України, статті 25, частини чотирнадцятої статті 46, частин першої, десятої статті 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" (справа про скасування актів органів місцевого самоврядування) від 16.04.2009 р., та Закону України «Про місцеве самоврядування».

Крім цього у оскаржуваному рішенні № 110 від 16.02.2011 р., відповідач як на підставу скасування рішення № 80 від 02.02.2011 р. посилається на Закон України «Про іпотеку» та Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», однак вказані Закони не містять правових норм які дають підстави для відмови органами місцевого самоврядування розглядати питання та приймати рішення щодо присвоєння поштових адрес для об’єктів, які знаходяться в іпотеці.

Таким чином, приймаючи рішення № 110 від 16.02.2011 р., відповідач діяв усупереч положень чинного законодавства України.

Згідно ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобовязані діяти на підставі, в межах та у спосіб, передбачені законодавством України.  

 

На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 19 Конституції України, Законом України «Про місцеве самоврядування», п. 5 абз. 6 Рішення Конституційного суду України, у справі за конституційним поданням Харківської міської ради щодо офіційного тлумачення положень частини другої статті 19, статті 144 Конституції України, статті 25, частини чотирнадцятої статті 46, частин першої, десятої статті 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні". (справа про скасування актів органів місцевого самоврядування) від 16.04.2009 р.,

 

ПРОШУ:

 

1. Скасувати рішення Виконавчого комітету Харцизької міської ради № 110 від 16.02.2011 р. «Про скасування рішення виконавчого комітету Харцизької міської ради № 80 від 02.02.2011 року «Про надання поштової адреси мясній базі» повністю.

 

 

 

Додаються:

-          Копія позовної заяви з доданими до неї документами для відповідача;

-          Квитанція про сплату державного мита;

-          Копія рішення виконавчого комітету Харцизької міської ради № 80 від 02.02.2011 р.;

-          Копія рішення виконавчого комітету Харцизької міської ради № 110 від 16.02.2011 р.;

-          Копія заяви до КП «БТІ» про видачу свідоцтва про право власності;

-          Копія витягу управління Держкомзему у м. Харцизьк від 17.02.2011 р.

 

 

 

(ФІО)                                     ______________________

«___»______________2011 р.


Составление исковых заявлений, апелляционных жалоб, кассационных жалоб по гражданским, хозяйственным, административным делам, Донецк, Макеевка
           (Артем Сергеевич 095-695-59-14)

Защита интересов по административным делам против государственных органов, городских советов, исполкомов в окружных административных судах, апелляционных административных судах, Высшем административном суде Украины  

(Артем Сергеевич 095-695-59-14)

Категория: Исковые заявления по административным делам | Добавил: jur-konsalter | Теги:
Просмотров: 2586 | Загрузок: 0 | Комментарии: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]